Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 22:57, 18 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
to koła reńskie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
breyt
REPORTER
Dołączył: 15 Paź 2005 Posty: 6468
Przeczytał: 6 tematów
Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 10:56, 18 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Pustynny pTak
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 11:11, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Dialogi pilotów z wieżą KONTROLI LOTÓW lub OBSZARU:
Wieża: Jesteście Airbus 320 czy 340?
Pilot: Oczywiście, ze Airbus 340.
Wieża: W takim razie niech pan będzie łaskaw włączyć przed startem pozostałe dwa silniki.
**********************
Wieża: Żeby uniknąć hałasu, odchylcie kurs o 45 stopni w prawo.
Pilot: Jaki hałas możemy zrobić na wys. 35000 stop?
Wieża: Taki kiedy wasz 707 uderzy w tego 727, którego macie przed sobą...
***********************
Pilot: Dzień dobry Bratysławo.
Wieża: Dzień dobry. Dla informacji - mówi Wiedeń.
Pilot: Wiedeń?
Wieża: Tak.
Pilot: Ale dlaczego, my chcieliśmy do Bratysławy.
Wieża: OK w takim razie przerwijcie lądowanie i skręćcie w lewo...
***********************
Pilot Alitalia, któremu piorun wyłączył pół kokpitu:
"Skoro wszystko wysiadło, nic już nie działa, wysokościomierz nic nie pokazuje...."
Po pieciu minutach nadawania odzywa sie pilot innego samolotu:
"Zamknij się, umieraj jak mężczyzna"
***********************
Pilot: Mamy mało paliwa. Pilnie prosimy o instrukcje...
Wieża: Jaka jest wasza pozycja? Nie ma was na radarze.
Pilot: Stoimy na pasie nr 2 i już całą wieczność czekamy na cysternę.
***********************
Pilot: Prosimy o pozwolenie na start.
Wieża: Sorry, ale nie mamy waszego planu lotu, dokąd lecicie?
Pilot: Do Saltzburga, jak w każdy poniedziałek...
Wieża: DZISIAJ JEST WTOREK
Pilot: No to super, czyli mamy wolne...
***********************
Wieża: Macie dość paliwa czy nie?
Pilot: Tak.
Wieża: Tak, co?
Pilot: Tak, proszę pana.
************************
Wieża: Podajcie oczekiwany czas przylotu.
Pilot: Wtorek by pasował...
************************
Lotnisko Rhein-Main we Frankfurcie. Ląduje angielski samolot. wyhamowuje, staje i stoi. Wieża każe mu kołować do terminala, Anglik stoi. Wreszcie przyznaje się, że nie wie, w którą to stronę. Wieża tłumaczy mu drogę, przy okazji wplata w tłumaczenie dużo swoich opinii na temat cudzoziemców w ogóle, Anglików zwłaszcza, a pewnego angielskiego pilota to już szczególnie, i kończy pytaniem: 'Nigdy nie latałeś do Frankfurtu?'
Anglik odpowiada: 'W 1944. Ale bez lądowania.'
************************
Wieża: Halo, lot 56, jeżeli mnie słyszysz, zamachaj skrzydłami...
Pilot: OK, wieża, jeżeli mnie słyszysz, zamachaj wieżą!
************************
Mający wyjątkowo dużo pracy kontroler skierował 727 z wiatrem do zrobienia okrążenia nad lotniskiem.
727 zaoponował: Czy ty wiesz, że zrobienie okrążenia tym samolotem kosztuje nas dwa tysiące dolarów??
Kontroler odpowiedzial bez zastanowienia: Zrozumiałem i poproszę za cztery tysiące!
***********************
Mechanik z PanAm 727 czekając na pozwolenie na start w Monachium, usłyszał co poniżej:
Lufthansa (po niemiecku): Kontrola, podajcie czas pozwolenia na start.
Kontrola (po angielsku): Jeżeli chcesz odpowiedzi, musisz pytać po angielsku.
Lufthansa (po angielsku): Jestem Niemcem, w niemieckim samolocie, w Niemczech. Dlaczego mam mówić po angielsku?
Nierozpoznany głos (z pięknym brytyjskim akcentem):Bo przegraliście tą cholerną wojne!
***********************
Pilot do wieży: Mogę prosić o podanie czasu, tak z grubsza??
Wieża: Jest wtorek, proszę pana.
***********************
Pilot: Wieża, co robi wiatr?
Wieża: Wieje. (śmiechy w tle)
***********************
Usłyszane na częstotliwości BNA (lotnisko w Nashville, Tennessee):
Członek załogi: "Zaraz! Daliście nam takie wskazanie wysokościomierza, jakbyśmy byli 15 stóp pod ziemią!"
Wieża: "No to peryskop do góry i kołować do rampy!"
***********************
Pilot-uczeń: "Zgubiłem się; jestem nad jakimś jeziorem i lecę na wschód"
Kontroler: "Zrób wielokrotnie skręt o 90 stopni, to bedę mógł cię znaleźć na radarze"
(krótka przerwa...)
Kontroler: "No dobra. To jezioro to Ocean Atlantycki. Proponuje natychmiast skręcić na zachód..."
***********************
Kontrola lotów lotniska O'Hare (Chicago): "USA 212, pozwolenie na podejście do 32 lewy, utrzymaj prędkość 250 węzłów"
USA212: "Przyjąłem. Jak długo mam utrzymać tę predkość?"
Kontroler: "Jak potrafisz, to aż do rękawa"
USA212: "No dobra, ale lepiej uprzedź kontrolę naziemną"
***********************
Kontroler lotu: "Cessna G-ABCD podaj zamierzenia?"
Cessna: "Zdobyć zawodową licencję pilota i licencję lotów na instrumentach."
Kontroler lotu: "Miałem na myśli następne pięć minut, nie pięć lat."
***********************
|
|
Powrót do góry |
|
|
breyt
REPORTER
Dołączył: 15 Paź 2005 Posty: 6468
Przeczytał: 6 tematów
Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 9:12, 21 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
A na naszym foRum jest kontroler, ma nick kwj
[link widoczny dla zalogowanych]
Co za cisza tu!
|
|
Powrót do góry |
|
|
ŻegnaMy
Gość
|
Wysłany: Wto 14:58, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
przestworzadws.netlook.pl/viewtopic.php?t=954 to koniec
|
|
Powrót do góry |
|
|
kwj
Dołączył: 28 Sie 2006 Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Puszcza Piska
|
Wysłany: Wto 18:10, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
breyt napisał: | A na naszym foRum jest kontroler, ma nick kwj
[link widoczny dla zalogowanych]
Co za cisza tu!
|
Na takim ekraniku pracowałem:
[link widoczny dla zalogowanych]
,a ten system kontroli lotów nazywa się ASM 2000
Pozdrowienia od byłego kontrolera.
|
|
Powrót do góry |
|
|
ufo99jes
Dołączył: 04 Lis 2006 Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Rudnik Szlachecki
|
Wysłany: Nie 0:13, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
No i w pewnym momencie złapała mnie [link widoczny dla zalogowanych]
http://www.youtube.com/watch?v=DW0EcJg9ipU
Ostatnio zmieniony przez ufo99jes dnia Nie 2:22, 20 Sty 2008, w całości zmieniany 11 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
breyt
REPORTER
Dołączył: 15 Paź 2005 Posty: 6468
Przeczytał: 6 tematów
Skąd: Polska
|
Wysłany: Nie 5:27, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
O! UFo
A myślałem, że temat padł, jej
PS Jaki rodzaj napędu stoszuYes
|
|
Powrót do góry |
|
|
lotNIK
Gość
|
Wysłany: Czw 19:51, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
ufo99jes napisał: | No i w pewnym momencie złapała mnie ... |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Remes
Fotograf
Dołączył: 15 Paź 2005 Posty: 2476
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pisz
|
Wysłany: Pon 10:57, 10 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Wiosenne latanie
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
kwj
Dołączył: 28 Sie 2006 Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Puszcza Piska
|
Wysłany: Pon 5:39, 14 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Podgląd na sytuację powietrzną w czasie rzeczywistym:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 10:00, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Hesia napisał: | Myślę, że właśnie kolarstwo daje siłę do latania. chłop wówczas zwinny i nie dokuczliwy. A to zupka zimna, a to mu mak doskiera |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Remes
Fotograf
Dołączył: 15 Paź 2005 Posty: 2476
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pisz
|
Wysłany: Wto 10:00, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Start paralotni
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
zosiakwiatnatura
Dołączył: 29 Kwi 2008 Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Mrągowo, Mazury
|
Wysłany: Czw 8:50, 22 Maj 2008 Temat postu: HEJ TAM W GóRZE |
|
|
BEDAC strachliwym piechurem zwracam glowe ku gorze a tam LUDKI co maja w chmurach ptasie budki ...sila ducha na skrzydlach anielskich wiatrow zycze potrzac na WAS Zz ZIEMI w zachwycie...nieloty a lecicie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Góraśka
Gość
|
Wysłany: Sob 8:19, 06 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Ależ zastój
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|
|